Zarząd firmy 1. MARSEN MARCIN MARSZENIUK 2. PROSPERO MARCIN MARSZENIUK - MARCIN MARSZENIUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN MARSZENIUK (CEIDG)
MARCIN MARSZENIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MARSEN MARCIN MARSZENIUK 2. PROSPERO MARCIN MARSZENIUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZYGMUNTA WRÓBLEWSKIEGO 191, PL-80-234, GDAŃSK. Główny zakres działalności MARCIN MARSZENIUK to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP 1. MARSEN MARCIN MARSZENIUK 2. PROSPERO MARCIN MARSZENIUK: 5831938711. REGON 1. MARSEN MARCIN MARSZENIUK 2. PROSPERO MARCIN MARSZENIUK: 19189463800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN MARSZENIUK
Więcej informacji o 1. MARSEN MARCIN MARSZENIUK 2. PROSPERO MARCIN MARSZENIUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.