Zarząd firmy 1. MARIUSZ KOMOROWSKI SOLIMAR 2. Mariusz Komorowski (wspólnik spółki cywilnej) - Mariusz Komorowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Komorowski (CEIDG)
Mariusz Komorowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MARIUSZ KOMOROWSKI SOLIMAR 2. MARIUSZ KOMOROWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem GOPLANY 19, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główny zakres działalności Mariusz Komorowski to Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania (PKD główne: 46.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja statków i konstrukcji pływających, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, wytwarzanie energii elektrycznej, przesyłanie energii elektrycznej, dystrybucja energii elektrycznej i inne. NIP 1. MARIUSZ KOMOROWSKI SOLIMAR 2. MARIUSZ KOMOROWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 5931655941. REGON 1. MARIUSZ KOMOROWSKI SOLIMAR 2. MARIUSZ KOMOROWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 192384448.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Komorowski
Więcej informacji o 1. MARIUSZ KOMOROWSKI SOLIMAR 2. MARIUSZ KOMOROWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio