Zarząd firmy 1. MAREK MAJ GEOMARK-USŁUGI GEODEZYJNE - MAREK MAJ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza MAREK MAJ (CEIDG)
MAREK MAJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MAREK MAJ GEOMARK-USŁUGI GEODEZYJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WILCZYCKA 186, PL-02-488, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAREK MAJ to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie architektury, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. MAREK MAJ GEOMARK-USŁUGI GEODEZYJNE: 5222453302. REGON 1. MAREK MAJ GEOMARK-USŁUGI GEODEZYJNE: 017214564.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK MAJ
Więcej informacji o 1. MAREK MAJ GEOMARK-USŁUGI GEODEZYJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio