Zarząd firmy 1.Mar Fruit Marcin Staniszewski 2. Restauracja Osiedlowa s.c. Aldona i Marcin Staniszewsccy - Marcin Staniszewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Staniszewski (CEIDG)
Marcin Staniszewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.MAR FRUIT MARCIN STANISZEWSKI 2. RESTAURACJA OSIEDLOWA S.C. ALDONA I MARCIN STANISZEWSCCY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIOSENNA 21, PL-09-410, PŁOCK. Główny zakres działalności Marcin Staniszewski to Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw (PKD główne: 46.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, podawanie napojów, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP 1.MAR FRUIT MARCIN STANISZEWSKI 2. RESTAURACJA OSIEDLOWA S.C. ALDONA I MARCIN STANISZEWSCCY: 7742697626. REGON 1.MAR FRUIT MARCIN STANISZEWSKI 2. RESTAURACJA OSIEDLOWA S.C. ALDONA I MARCIN STANISZEWSCCY: 611335294.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Staniszewski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje