Zarząd firmy 1. MAŁY AUTO SERWIS Marcin Jabłoński 2. CAPUTO - Marcin Jabłoński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Jabłoński (CEIDG)
Marcin Jabłoński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MAŁY AUTO SERWIS MARCIN JABŁOŃSKI 2. CAPUTO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PUŁAWSKA 345, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności Marcin Jabłoński to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, przygotowywanie i podawanie napojów, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP 1. MAŁY AUTO SERWIS MARCIN JABŁOŃSKI 2. CAPUTO: 5213284202. REGON 1. MAŁY AUTO SERWIS MARCIN JABŁOŃSKI 2. CAPUTO: 36884888300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Jabłoński
Więcej informacji o 1. MAŁY AUTO SERWIS MARCIN JABŁOŃSKI 2. CAPUTO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami