Zarząd firmy 1)MAGZYT MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, 2) MAGZYT.Trans MAGDALENA ŻYTLIŃSKA - MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA ŻYTLIŃSKA (CEIDG)
MAGDALENA ŻYTLIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1)MAGZYT MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, 2) MAGZYT.TRANS MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OGRODOWA 7, PL-62-052, KOMORNIKI. Główny zakres działalności MAGDALENA ŻYTLIŃSKA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność pozostałych agencji transportowych, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP 1)MAGZYT MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, 2) MAGZYT.TRANS MAGDALENA ŻYTLIŃSKA: 7631771963. REGON 1)MAGZYT MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, 2) MAGZYT.TRANS MAGDALENA ŻYTLIŃSKA: 301271861.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA ŻYTLIŃSKA
Więcej informacji o 1)MAGZYT MAGDALENA ŻYTLIŃSKA, 2) MAGZYT.TRANS MAGDALENA ŻYTLIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio