Zarząd firmy 1. ŁUKASZ SEWIOŁA, 2. PRO-ECO Łukasz Sewioła - wspólnik spółki cywilnej - ŁUKASZ SEWIOŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ SEWIOŁA (CEIDG)
ŁUKASZ SEWIOŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. ŁUKASZ SEWIOŁA, 2. PRO-ECO ŁUKASZ SEWIOŁA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚW. WOJCIECHA 660, PL-15-202, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności ŁUKASZ SEWIOŁA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność logistyczna, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w wynajmie i dzierżawie pozostałych dóbr materialnych oraz niefinansowych wartości niematerialnych i prawnych i inne. NIP 1. ŁUKASZ SEWIOŁA, 2. PRO-ECO ŁUKASZ SEWIOŁA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 9660846831. REGON 1. ŁUKASZ SEWIOŁA, 2. PRO-ECO ŁUKASZ SEWIOŁA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 200419112.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ SEWIOŁA
Więcej informacji o 1. ŁUKASZ SEWIOŁA, 2. PRO-ECO ŁUKASZ SEWIOŁA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

UOKiK kwestionuje promocje Biedronki
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.