Zarząd firmy 1.Lucjan Paluch 2. wspólnik spółki cywilnej: AUTO COM - Lucjan Paluch, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Lucjan Paluch (CEIDG)
Lucjan Paluch prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.LUCJAN PALUCH 2. WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: AUTO COM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DUNAJCOWA 80, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności Lucjan Paluch to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, przygotowywanie i podawanie napojów, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP 1.LUCJAN PALUCH 2. WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: AUTO COM: 7342009692. REGON 1.LUCJAN PALUCH 2. WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: AUTO COM: 492721480.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lucjan Paluch
Więcej informacji o 1.LUCJAN PALUCH 2. WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: AUTO COM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio