Zarząd firmy 1) LOOP TACKLE POLAND Grzegorz Fryc; 2) TROUT LAND Grzegorz Fryc - Grzegorz Fryc, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Fryc (CEIDG)
Grzegorz Fryc prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) LOOP TACKLE POLAND GRZEGORZ FRYC; 2) TROUT LAND GRZEGORZ FRYC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 27 D, PL-58-100, LUBACHÓW. Główny zakres działalności Grzegorz Fryc to Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, transport wodny śródlądowy pasażerski , działalność organizatorów turystyki, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych i inne. NIP 1) LOOP TACKLE POLAND GRZEGORZ FRYC; 2) TROUT LAND GRZEGORZ FRYC: 8841234893. REGON 1) LOOP TACKLE POLAND GRZEGORZ FRYC; 2) TROUT LAND GRZEGORZ FRYC: 891076869.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Fryc
Więcej informacji o 1) LOOP TACKLE POLAND GRZEGORZ FRYC; 2) TROUT LAND GRZEGORZ FRYC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio