Zarząd firmy 1. LOGOS Andrzej Michalski 2. CENTRUM EDUKACJI HUMANISTYCZNEJ LOGOS SC- EWA WRÓBLEWSKA ANDRZEJ MICHALSKI - ANDRZEJ MICHALSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ MICHALSKI (CEIDG)
ANDRZEJ MICHALSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. LOGOS ANDRZEJ MICHALSKI 2. CENTRUM EDUKACJI HUMANISTYCZNEJ LOGOS SC- EWA WRÓBLEWSKA ANDRZEJ MICHALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-03-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOŁOMIŃSKA 5, PL-05-240, JASIENICA. Główny zakres działalności ANDRZEJ MICHALSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydawanie książek, pozostała działalność wydawnicza, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP 1. LOGOS ANDRZEJ MICHALSKI 2. CENTRUM EDUKACJI HUMANISTYCZNEJ LOGOS SC- EWA WRÓBLEWSKA ANDRZEJ MICHALSKI: 7621040809. REGON 1. LOGOS ANDRZEJ MICHALSKI 2. CENTRUM EDUKACJI HUMANISTYCZNEJ LOGOS SC- EWA WRÓBLEWSKA ANDRZEJ MICHALSKI: 01570454800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ MICHALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Pekin chce dialogu z Waszyngtonem, ale stawia czerwone linie
Relacje Chin i USA nieco się ociepliły. Chiny apelują o dalsze rozmowy, jednak wyznacza kwestie, w których nie zamierza ustąpić. Niedawno zawarte porozumienie handlowe jest narażone na wstrząsy.
Moda na reindustrializację zatacza coraz szersze kręgi. Czy ma sens?
Kraje rozwinięte stawiały dotychczas głównie na usługi, szczególnie te oparte na wiedzy. Czy zaniedbały zwykłą fizyczną produkcję?
Czy zgromadziłeś już kapitał, który da ci wolność?
Chciałbyś wyrzucić za drzwi klienta, który działa ci na nerwy, albo sprzeciwić się poleceniu zarządu, które łamie twoje zasady? Taką swobodę zyskasz wtedy, gdy stworzysz sobie finansowy bufor.