Zarząd firmy 1. LICBARSCY ME Mariusz Licbarski, 2. BABY GÓRĄ Mariusz Licbarski - MARIUSZ LICBARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ LICBARSKI (CEIDG)
MARIUSZ LICBARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. LICBARSCY ME MARIUSZ LICBARSKI, 2. BABY GÓRĄ MARIUSZ LICBARSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-13 i ma swoją siedzibę pod adresem KARTUSKA 474A, PL-80-298, GDAŃSK. Główny zakres działalności MARIUSZ LICBARSKI to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP 1. LICBARSCY ME MARIUSZ LICBARSKI, 2. BABY GÓRĄ MARIUSZ LICBARSKI: 5832746830. REGON 1. LICBARSCY ME MARIUSZ LICBARSKI, 2. BABY GÓRĄ MARIUSZ LICBARSKI: 369697430.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ LICBARSKI
Więcej informacji o 1. LICBARSCY ME MARIUSZ LICBARSKI, 2. BABY GÓRĄ MARIUSZ LICBARSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje