Zarząd firmy 1. LIBUDauto Arkadiusz Libuda 2. BANANA SMILE HOLIDAY ARKADIUSZ LIBUDA - ARKADIUSZ LIBUDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ LIBUDA (CEIDG)
ARKADIUSZ LIBUDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. LIBUDAUTO ARKADIUSZ LIBUDA 2. BANANA SMILE HOLIDAY ARKADIUSZ LIBUDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELBLĄSKA 1080, PL-01-737, WARSZAWA. Główny zakres działalności ARKADIUSZ LIBUDA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność agentów turystycznych, działalność pośredników turystycznych i inne. NIP 1. LIBUDAUTO ARKADIUSZ LIBUDA 2. BANANA SMILE HOLIDAY ARKADIUSZ LIBUDA: 1180067459. REGON 1. LIBUDAUTO ARKADIUSZ LIBUDA 2. BANANA SMILE HOLIDAY ARKADIUSZ LIBUDA: 01087869200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ LIBUDA
Więcej informacji o 1. LIBUDAUTO ARKADIUSZ LIBUDA 2. BANANA SMILE HOLIDAY ARKADIUSZ LIBUDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.