Zarząd firmy 1. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK wspólnik spółki cywilnej 2. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK FORNIROWANIE I MEBLE - STANISŁAW BRZOSTEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STANISŁAW BRZOSTEK (CEIDG)
STANISŁAW BRZOSTEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK FORNIROWANIE I MEBLE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KRÓLIKARNIA 221, PL-80-744, GDAŃSK. Główny zakres działalności STANISŁAW BRZOSTEK to Zakładanie stolarki budowlanej (PKD główne: 43.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja mebli kuchennych, produkcja pozostałych mebli, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP 1. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK FORNIROWANIE I MEBLE: 5831801544. REGON 1. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2. LE BAGNO STANISŁAW BRZOSTEK FORNIROWANIE I MEBLE: 221635380.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAW BRZOSTEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.