Zarząd firmy 1. LAF-Polska Andrzej Kupiec, 2. QPIEC.COM Andrzej Kupiec - ANDRZEJ KUPIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ KUPIEC (CEIDG)
ANDRZEJ KUPIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. LAF-POLSKA ANDRZEJ KUPIEC, 2. QPIEC.COM ANDRZEJ KUPIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 1171, PL-58-260, BIELAWA. Główny zakres działalności ANDRZEJ KUPIEC to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pieców, palenisk i palników piecowych, wykonywanie instalacji elektrycznych, zakładanie stolarki budowlanej, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. LAF-POLSKA ANDRZEJ KUPIEC, 2. QPIEC.COM ANDRZEJ KUPIEC: 8821529220. REGON 1. LAF-POLSKA ANDRZEJ KUPIEC, 2. QPIEC.COM ANDRZEJ KUPIEC: 890704507.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ KUPIEC
Więcej informacji o 1. LAF-POLSKA ANDRZEJ KUPIEC, 2. QPIEC.COM ANDRZEJ KUPIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio