Zarząd firmy 1. L & M CONSULTING LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 2. QENIA COSMETICS LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 3. QENIA 2 LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA - LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA (CEIDG)
LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. L & M CONSULTING LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 2. QENIA COSMETICS LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 3. QENIA 2 LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-08-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TORUŃSKA 10, PL-63-300, PLESZEW. Główny zakres działalności LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP 1. L & M CONSULTING LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 2. QENIA COSMETICS LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 3. QENIA 2 LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA: 6171504928. REGON 1. L & M CONSULTING LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 2. QENIA COSMETICS LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA 3. QENIA 2 LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA: 301646798.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LILIANNA GRAMALA-SLEBIODA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,