Firma 1/ Kwiaciarnia Lenczowski, Jan Marek Lenczowski, 2/ ROM-POL
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL73 8591 0007 0240 0511 9666 0006
|
Działalność PKD:
Firma 1/ KWIACIARNIA LENCZOWSKI, JAN MAREK LENCZOWSKI, 2/ ROM-POL została założona 2009-07-15 i obecnie mieści się przy UL. GEN. HENRYKA KAMIEŃSKIEGO 11, PL-30-644, KRAKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, rośliny inne niż wieloletnie, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1/ Kwiaciarnia Lenczowski, Jan Marek Lenczowski, 2/ ROM-POL (REGON 35120334600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych