Zarząd firmy 1.KRZYSZTOF ŻEJMO 2.KRZYSZTOF ŻEJMO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ŻEJMO & SIATECKI S.C. - KRZYSZTOF ŻEJMO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF ŻEJMO (CEIDG)
KRZYSZTOF ŻEJMO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.KRZYSZTOF ŻEJMO 2.KRZYSZTOF ŻEJMO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ŻEJMO & SIATECKI S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYDZA-ŚMIGŁEGO 6269, PL-65-610, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności KRZYSZTOF ŻEJMO to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z pakowaniem i inne. NIP 1.KRZYSZTOF ŻEJMO 2.KRZYSZTOF ŻEJMO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ŻEJMO & SIATECKI S.C.: 9241211074. REGON 1.KRZYSZTOF ŻEJMO 2.KRZYSZTOF ŻEJMO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ŻEJMO & SIATECKI S.C.: 97063648000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF ŻEJMO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.