Zarząd firmy 1. KRISTALUM TWÓJ GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG TOMASZ KAWALSKI; 2. AEC DESIGN TOMASZ KAWALSKI - Tomasz Kawalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Kawalski (CEIDG)
Tomasz Kawalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. KRISTALUM TWÓJ GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG TOMASZ KAWALSKI; 2. AEC DESIGN TOMASZ KAWALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBROŃCÓW TOBRUKU 18DU3, PL-01-494, WARSZAWA. Główny zakres działalności Tomasz Kawalski to Praktyka lekarska dentystyczna (PKD główne: 86.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: leasing finansowy, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych i inne. NIP 1. KRISTALUM TWÓJ GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG TOMASZ KAWALSKI; 2. AEC DESIGN TOMASZ KAWALSKI: 6631047729. REGON 1. KRISTALUM TWÓJ GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG TOMASZ KAWALSKI; 2. AEC DESIGN TOMASZ KAWALSKI: 01729525500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Kawalski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.