Zarząd firmy 1. KOKORO SUSHI wspólnik spółki cywilnej Mateusz Abramczyk, 2. KOKORO SUSHI SOCHACZEW wspólnik spółki cywilnej Mateusz Abramczyk - Mateusz Abramczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Abramczyk (CEIDG)
Mateusz Abramczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. KOKORO SUSHI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MATEUSZ ABRAMCZYK, 2. KOKORO SUSHI SOCHACZEW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MATEUSZ ABRAMCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem WARSZAWSKA 2504, PL-05-082, BABICE NOWE. Główny zakres działalności Mateusz Abramczyk to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), przygotowywanie i podawanie napojów. NIP 1. KOKORO SUSHI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MATEUSZ ABRAMCZYK, 2. KOKORO SUSHI SOCHACZEW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MATEUSZ ABRAMCZYK: 5311707951. REGON 1. KOKORO SUSHI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MATEUSZ ABRAMCZYK, 2. KOKORO SUSHI SOCHACZEW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MATEUSZ ABRAMCZYK: 385713380.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Abramczyk
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio