Zarząd firmy 1.KAROL BĄCZKOWSKI MEDIKON 2.Obrót Kawą Karol Bączkowski /współnik spółki cywilnej/ - KAROL BĄCZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROL BĄCZKOWSKI (CEIDG)
KAROL BĄCZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.KAROL BĄCZKOWSKI MEDIKON 2.OBRÓT KAWĄ KAROL BĄCZKOWSKI /WSPÓŁNIK SPÓŁKI CYWILNEJ/, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POTĘGOWSKA 84, PL-80-174, GDAŃSK. Główny zakres działalności KAROL BĄCZKOWSKI to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, przetwórstwo herbaty i kawy, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja wyrobów tartacznych, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1.KAROL BĄCZKOWSKI MEDIKON 2.OBRÓT KAWĄ KAROL BĄCZKOWSKI /WSPÓŁNIK SPÓŁKI CYWILNEJ/: 5922116274. REGON 1.KAROL BĄCZKOWSKI MEDIKON 2.OBRÓT KAWĄ KAROL BĄCZKOWSKI /WSPÓŁNIK SPÓŁKI CYWILNEJ/: 220580458.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROL BĄCZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby