Zarząd firmy 1. KARCZMA WIEJSKA ZOFIA MICHAŁOWSKA, AUTO HANDEL - ZOFIA MICHAŁOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZOFIA MICHAŁOWSKA (CEIDG)
ZOFIA MICHAŁOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. KARCZMA WIEJSKA ZOFIA MICHAŁOWSKA, AUTO HANDEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 28, PL-62-241, KOSOWO. Główny zakres działalności ZOFIA MICHAŁOWSKA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. KARCZMA WIEJSKA ZOFIA MICHAŁOWSKA, AUTO HANDEL: 7841541382. REGON 1. KARCZMA WIEJSKA ZOFIA MICHAŁOWSKA, AUTO HANDEL: 634349915.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZOFIA MICHAŁOWSKA
Więcej informacji o 1. KARCZMA WIEJSKA ZOFIA MICHAŁOWSKA, AUTO HANDEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.