Firma 1. Kantor CENT Adrian Sierzputowski (wspólnik spółki cywilnej), 2. Apartment4u Adrian Sierzputowski
Działalność PKD:
Firma 1. KANTOR CENT ADRIAN SIERZPUTOWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), 2. APARTMENT4U ADRIAN SIERZPUTOWSKI została założona 2011-08-01 i obecnie mieści się przy UL. KOŁODZIEJSKA 79A, PL-80-836, GDAŃSK. Główna działalność firmy to wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych, działalność agencji reklamowych, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Kantor CENT Adrian Sierzputowski (wspólnik spółki cywilnej), 2. Apartment4u Adrian Sierzputowski (REGON 22146662900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

