Zarząd firmy 1. Kancelaria Radcy Prawnego Marta Ból 2. SERVICE FOR BUSINESS Marta Ból - Marta Ból, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Ból (CEIDG)
Marta Ból prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MARTA BÓL 2. SERVICE FOR BUSINESS MARTA BÓL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-07-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁODOŚCI 48, PL-42-215, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności Marta Ból to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP 1. KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MARTA BÓL 2. SERVICE FOR BUSINESS MARTA BÓL: 5732585907. REGON 1. KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MARTA BÓL 2. SERVICE FOR BUSINESS MARTA BÓL: 364907488.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Ból
Więcej informacji o 1. KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MARTA BÓL 2. SERVICE FOR BUSINESS MARTA BÓL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio