Zarząd firmy 1. Kancelaria Adwokacka adw. Krzysztof Grudzień, 2. LPS Krzysztof Grudzień - Krzysztof Grudzień, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Grudzień (CEIDG)
Krzysztof Grudzień prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. KANCELARIA ADWOKACKA ADW. KRZYSZTOF GRUDZIEŃ, 2. LPS KRZYSZTOF GRUDZIEŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA PRUSA 16, PL-50-319, WROCŁAW. Główny zakres działalności Krzysztof Grudzień to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność portali internetowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP 1. KANCELARIA ADWOKACKA ADW. KRZYSZTOF GRUDZIEŃ, 2. LPS KRZYSZTOF GRUDZIEŃ: 6151949478. REGON 1. KANCELARIA ADWOKACKA ADW. KRZYSZTOF GRUDZIEŃ, 2. LPS KRZYSZTOF GRUDZIEŃ: 36016547500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Grudzień
Więcej informacji o 1. KANCELARIA ADWOKACKA ADW. KRZYSZTOF GRUDZIEŃ, 2. LPS KRZYSZTOF GRUDZIEŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.