Zarząd firmy 1. Kamil Figórski 2.Centrum Psychoterapii i Psychoedukacji TOT Ewa Strojnowska, Kamil Figórski - KAMIL FIGÓRSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMIL FIGÓRSKI (CEIDG)
KAMIL FIGÓRSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. KAMIL FIGÓRSKI 2.CENTRUM PSYCHOTERAPII I PSYCHOEDUKACJI TOT EWA STROJNOWSKA, KAMIL FIGÓRSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TORFA ZAŁĘSKIEGO 5, PL-06-450, GLINOJECK. Główny zakres działalności KAMIL FIGÓRSKI to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, praktyka lekarska ogólna, praktyka lekarska specjalistyczna. NIP 1. KAMIL FIGÓRSKI 2.CENTRUM PSYCHOTERAPII I PSYCHOEDUKACJI TOT EWA STROJNOWSKA, KAMIL FIGÓRSKI: 5661851312. REGON 1. KAMIL FIGÓRSKI 2.CENTRUM PSYCHOTERAPII I PSYCHOEDUKACJI TOT EWA STROJNOWSKA, KAMIL FIGÓRSKI: 383173525.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMIL FIGÓRSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby