Zarząd firmy 1.JUST YOU ANNA ŻELAŚKIEWICZ ; 2.PPHU TERMOVID Tomasz Żelaśkiewicz i Wspólnicy - Anna Żelaśkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Żelaśkiewicz (CEIDG)
Anna Żelaśkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.JUST YOU ANNA ŻELAŚKIEWICZ ; 2.PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELNA 18, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główny zakres działalności Anna Żelaśkiewicz to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: hotele i podobne obiekty zakwaterowania, pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP 1.JUST YOU ANNA ŻELAŚKIEWICZ ; 2.PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY: 7962554917. REGON 1.JUST YOU ANNA ŻELAŚKIEWICZ ; 2.PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY: 260751868.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Żelaśkiewicz
Więcej informacji o 1.JUST YOU ANNA ŻELAŚKIEWICZ ; 2.PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio