Zarząd firmy 1. JAROSŁAW KAŁAT SAUT, 2. SENGER S.C. EDYTA SENGER-KAŁAT, JAROSŁAW KAŁAT - Jarosław Kałat, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Kałat (CEIDG)
Jarosław Kałat prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. JAROSŁAW KAŁAT SAUT, 2. SENGER S.C. EDYTA SENGER-KAŁAT, JAROSŁAW KAŁAT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-12-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AUGUSTA CIESZKOWSKIEGO 9, PL-62-200, GNIEZNO. Główny zakres działalności Jarosław Kałat to Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych (PKD główne: 46.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP 1. JAROSŁAW KAŁAT SAUT, 2. SENGER S.C. EDYTA SENGER-KAŁAT, JAROSŁAW KAŁAT: 7841319554. REGON 1. JAROSŁAW KAŁAT SAUT, 2. SENGER S.C. EDYTA SENGER-KAŁAT, JAROSŁAW KAŁAT: 631044440.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Kałat
Więcej informacji o 1. JAROSŁAW KAŁAT SAUT, 2. SENGER S.C. EDYTA SENGER-KAŁAT, JAROSŁAW KAŁAT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby