Zarząd firmy 1. JAKUB MARCINIAK MATERIAŁY BUDOWLANE JAKUB 2. AvocadoStudio Jakub Marciniak - JAKUB MARCINIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAKUB MARCINIAK (CEIDG)
JAKUB MARCINIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. JAKUB MARCINIAK MATERIAŁY BUDOWLANE JAKUB 2. AVOCADOSTUDIO JAKUB MARCINIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FABRYCZNA 9B, PL-64-800, CHODZIEŻ. Główny zakres działalności JAKUB MARCINIAK to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia i inne. NIP 1. JAKUB MARCINIAK MATERIAŁY BUDOWLANE JAKUB 2. AVOCADOSTUDIO JAKUB MARCINIAK: 7642396664. REGON 1. JAKUB MARCINIAK MATERIAŁY BUDOWLANE JAKUB 2. AVOCADOSTUDIO JAKUB MARCINIAK: 30135984000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAKUB MARCINIAK
Więcej informacji o 1. JAKUB MARCINIAK MATERIAŁY BUDOWLANE JAKUB 2. AVOCADOSTUDIO JAKUB MARCINIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.