Firma 1. JACEK KUCIEL; 2. CODE ZERO JACEK KUCIEL (wspólnik spółki cywilnej)
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli |
Działalność PKD:
Firma 1. JACEK KUCIEL; 2. CODE ZERO JACEK KUCIEL (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) została założona 2006-12-01 i obecnie mieści się przy HENRYKA ARCTOWSKIEGO 4A4, PL-80-287, GDAŃSK. Główna działalność firmy to wynajem samochodów bez kierowcy. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, odzież, bez wyrobów futrzarskich, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wynajem innych maszyn i urządzeń, wyroby tekstylne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. JACEK KUCIEL; 2. CODE ZERO JACEK KUCIEL (wspólnik spółki cywilnej) (REGON 22032656000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld