Zarząd firmy 1.INTER-KAM Roman Kręgiel, 2.INTER-KAM SKLEP SPOŻYWCZY MICHAŚ Roman Kręgiel - Roman Kręgiel, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Roman Kręgiel (CEIDG)
Roman Kręgiel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.INTER-KAM ROMAN KRĘGIEL, 2.INTER-KAM SKLEP SPOŻYWCZY MICHAŚ ROMAN KRĘGIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem BOLESŁAWA PRUSA 22B, PL-24-150, NAŁĘCZÓW. Główny zakres działalności Roman Kręgiel to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1.INTER-KAM ROMAN KRĘGIEL, 2.INTER-KAM SKLEP SPOŻYWCZY MICHAŚ ROMAN KRĘGIEL: 7121007660. REGON 1.INTER-KAM ROMAN KRĘGIEL, 2.INTER-KAM SKLEP SPOŻYWCZY MICHAŚ ROMAN KRĘGIEL: 430447604.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roman Kręgiel
Więcej informacji o 1.INTER-KAM ROMAN KRĘGIEL, 2.INTER-KAM SKLEP SPOŻYWCZY MICHAŚ ROMAN KRĘGIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje