Firma 1. HURTOWNIA ODZIEŻY ANDRZEJ BIEDROŃCZYK, 2. F.H.U. OLGA s.c.
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL40 1030 0019 0109 8503 0011 1394
PL46 1030 0019 0109 7806 0107 7118
PL37 1030 0019 0108 4006 0113 6325
|
Działalność PKD:
Firma 1. HURTOWNIA ODZIEŻY ANDRZEJ BIEDROŃCZYK, 2. F.H.U. OLGA S.C. została założona 2001-03-21 i obecnie mieści się przy UL. SĄDECKA 7A, PL-34-700, RABKA-ZDRÓJ. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. HURTOWNIA ODZIEŻY ANDRZEJ BIEDROŃCZYK, 2. F.H.U. OLGA s.c. (REGON 00440237900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.