Zarząd firmy 1. Handel internetowy Sztymelski Marcin 2. Handel Obwoźny MARCIN SZTYMELSKI - MARCIN SZTYMELSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SZTYMELSKI (CEIDG)
MARCIN SZTYMELSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. HANDEL INTERNETOWY SZTYMELSKI MARCIN 2. HANDEL OBWOŹNY MARCIN SZTYMELSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAKOWA 9, PL-21-040, KALINÓWKA. Główny zakres działalności MARCIN SZTYMELSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, transport drogowy towarów. NIP 1. HANDEL INTERNETOWY SZTYMELSKI MARCIN 2. HANDEL OBWOŹNY MARCIN SZTYMELSKI: 7151162721. REGON 1. HANDEL INTERNETOWY SZTYMELSKI MARCIN 2. HANDEL OBWOŹNY MARCIN SZTYMELSKI: 060247521.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SZTYMELSKI
Więcej informacji o 1. HANDEL INTERNETOWY SZTYMELSKI MARCIN 2. HANDEL OBWOŹNY MARCIN SZTYMELSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.