Zarząd firmy 1.GRZEGORZ KOWALSKI GOLD-KAM, 2.GRZEGORZ KOWALSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEST-KAM - GRZEGORZ KOWALSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-07-01
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KOWALSKI (CEIDG)
GRZEGORZ KOWALSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.GRZEGORZ KOWALSKI GOLD-KAM, 2.GRZEGORZ KOWALSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEST-KAM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA NOWAKA JEZIORAŃSKIEGO 5725, PL-25-432, KIELCE. Główny zakres działalności GRZEGORZ KOWALSKI to Sprzedaż hurtowa obrabiarek (PKD główne: 46.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja odzieży skórzanej, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, zakładanie stolarki budowlanej i inne. NIP 1.GRZEGORZ KOWALSKI GOLD-KAM, 2.GRZEGORZ KOWALSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEST-KAM: 6571792977. REGON 1.GRZEGORZ KOWALSKI GOLD-KAM, 2.GRZEGORZ KOWALSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEST-KAM: 260072067.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KOWALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio