Firma 1. GRZEGORZ CHRZANOWSKI JUBILER SKORPION, 2. JUBILER SKORPION GRZEGORZ CHRZANOWSKI ANDRZEJ CHRZANOWSKI S.C.
Adres | 69, PL-26-050, TUMLIN-DĄBRÓWKA | |
Województwo | świętokrzyskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma 1. GRZEGORZ CHRZANOWSKI JUBILER SKORPION, 2. JUBILER SKORPION GRZEGORZ CHRZANOWSKI ANDRZEJ CHRZANOWSKI S.C. została założona 2016-02-08 i obecnie mieści się przy 69, PL-26-050, TUMLIN-DĄBRÓWKA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, naprawa artykułów użytkowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. GRZEGORZ CHRZANOWSKI JUBILER SKORPION, 2. JUBILER SKORPION GRZEGORZ CHRZANOWSKI ANDRZEJ CHRZANOWSKI S.C. (REGON 26032024600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio