Zarząd firmy 1. GRAHAB s.c. Grzegorz Piotrkowski, Hanna Piotrkowska, 2. GRAHAB Grzegorz Piotrkowski - GRZEGORZ PIOTRKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ PIOTRKOWSKI (CEIDG)
GRZEGORZ PIOTRKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. GRAHAB S.C. GRZEGORZ PIOTRKOWSKI, HANNA PIOTRKOWSKA, 2. GRAHAB GRZEGORZ PIOTRKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-28 i ma swoją siedzibę pod adresem BUKOWA 2, PL-06-400, CHRUSZCZEWO. Główny zakres działalności GRZEGORZ PIOTRKOWSKI to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP 1. GRAHAB S.C. GRZEGORZ PIOTRKOWSKI, HANNA PIOTRKOWSKA, 2. GRAHAB GRZEGORZ PIOTRKOWSKI: 5661287834. REGON 1. GRAHAB S.C. GRZEGORZ PIOTRKOWSKI, HANNA PIOTRKOWSKA, 2. GRAHAB GRZEGORZ PIOTRKOWSKI: 130919142.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ PIOTRKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje