Zarząd firmy 1. GOLDI-CAR CIEPLAK ARKADIUSZ, 2. STACJA KONTROLI POJAZDÓW ARKADIUSZ CIEPLAK, LESZEK RUŚNIOK SPÓŁKA CYWILNA - ARKADIUSZ CIEPLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ CIEPLAK (CEIDG)
ARKADIUSZ CIEPLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. GOLDI-CAR CIEPLAK ARKADIUSZ, 2. STACJA KONTROLI POJAZDÓW ARKADIUSZ CIEPLAK, LESZEK RUŚNIOK SPÓŁKA CYWILNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAŁOPOLSKA 321, PL-40-737, KATOWICE. Główny zakres działalności ARKADIUSZ CIEPLAK to Pozostałe badania i analizy techniczne (PKD główne: 71.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność wspomagająca edukację, pozaszkolne formy edukacji artystycznej i inne. NIP 1. GOLDI-CAR CIEPLAK ARKADIUSZ, 2. STACJA KONTROLI POJAZDÓW ARKADIUSZ CIEPLAK, LESZEK RUŚNIOK SPÓŁKA CYWILNA: 6341875180. REGON 1. GOLDI-CAR CIEPLAK ARKADIUSZ, 2. STACJA KONTROLI POJAZDÓW ARKADIUSZ CIEPLAK, LESZEK RUŚNIOK SPÓŁKA CYWILNA: 27792416900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ CIEPLAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.