Zarząd firmy 1. GLOBAL ADAM MARZEC, 2. PUNKT G ADAM MARZEC - ADAM MARZEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM MARZEC (CEIDG)
ADAM MARZEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. GLOBAL ADAM MARZEC, 2. PUNKT G ADAM MARZEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 12, PL-81-035, GDYNIA. Główny zakres działalności ADAM MARZEC to Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.42.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP 1. GLOBAL ADAM MARZEC, 2. PUNKT G ADAM MARZEC: 5851316289. REGON 1. GLOBAL ADAM MARZEC, 2. PUNKT G ADAM MARZEC: 19194925600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM MARZEC
Więcej informacji o 1. GLOBAL ADAM MARZEC, 2. PUNKT G ADAM MARZEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami