Zarząd firmy 1. GASTRONOMIA - BOLESŁAW ADAMOWICZ PUNKT GASTRONOMICZNY - ZAWISZA - BOLESŁAW ADAMOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOLESŁAW ADAMOWICZ (CEIDG)
BOLESŁAW ADAMOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. GASTRONOMIA - BOLESŁAW ADAMOWICZ PUNKT GASTRONOMICZNY - ZAWISZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-05-26 i ma swoją siedzibę pod adresem KOCHANOWSKIEGO 8, PL-76-270, PRZEWŁOKA. Główny zakres działalności BOLESŁAW ADAMOWICZ to Transport morski i przybrzeżny pasażerski (PKD główne: 50.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rybołówstwo w wodach morskich, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP 1. GASTRONOMIA - BOLESŁAW ADAMOWICZ PUNKT GASTRONOMICZNY - ZAWISZA: 8390027470. REGON 1. GASTRONOMIA - BOLESŁAW ADAMOWICZ PUNKT GASTRONOMICZNY - ZAWISZA: 770653415.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOLESŁAW ADAMOWICZ
Więcej informacji o 1. GASTRONOMIA - BOLESŁAW ADAMOWICZ PUNKT GASTRONOMICZNY - ZAWISZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio