Zarząd firmy 1.GALERIA PLAKATU THE ART OF POSTER Piotr Dąbrowski 2.POSTERS FROM POLAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ - Piotr Dąbrowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Dąbrowski (CEIDG)
Piotr Dąbrowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.GALERIA PLAKATU THE ART OF POSTER PIOTR DĄBROWSKI 2.POSTERS FROM POLAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 82G29, PL-02-571, WARSZAWA. Główny zakres działalności Piotr Dąbrowski to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wydawanie książek, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, artystyczna i literacka działalność twórcza. NIP 1.GALERIA PLAKATU THE ART OF POSTER PIOTR DĄBROWSKI 2.POSTERS FROM POLAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5251933200. REGON 1.GALERIA PLAKATU THE ART OF POSTER PIOTR DĄBROWSKI 2.POSTERS FROM POLAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 012751056.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Dąbrowski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.