Zarząd firmy 1. FUH STOKROTKA JANINA MACIUK, 2. PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA JANINA MACIUK - JANINA MACIUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANINA MACIUK (CEIDG)
JANINA MACIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. FUH STOKROTKA JANINA MACIUK, 2. PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA JANINA MACIUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARDYNAŁA BOLESŁAWA KOMINKA 2, PL-59-100, POLKOWICE. Główny zakres działalności JANINA MACIUK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP 1. FUH STOKROTKA JANINA MACIUK, 2. PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA JANINA MACIUK: 6921037544. REGON 1. FUH STOKROTKA JANINA MACIUK, 2. PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA JANINA MACIUK: 390940123.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANINA MACIUK
Więcej informacji o 1. FUH STOKROTKA JANINA MACIUK, 2. PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA JANINA MACIUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.