Zarząd firmy 1. Fresh Home PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (wspólnik spółki cywilnej) - PATRYK PŁOCHOCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PATRYK PŁOCHOCKI (CEIDG)
PATRYK PŁOCHOCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. FRESH HOME PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NARWICKA 2G, PL-80-557, GDAŃSK. Główny zakres działalności PATRYK PŁOCHOCKI to Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw (PKD główne: 46.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność pozostałych agencji transportowych i inne. NIP 1. FRESH HOME PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 7393877211. REGON 1. FRESH HOME PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 36213361100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYK PŁOCHOCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.