Firma 1. Fresh Home PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (wspólnik spółki cywilnej)
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw |
Działalność PKD:
Firma 1. FRESH HOME PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) została założona 2018-03-01 i obecnie mieści się przy UL. NARWICKA 2G, PL-80-557, GDAŃSK. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Fresh Home PATRYK PŁOCHOCKI;, 2. FRUTTINA PATRYK PŁOCHOCKI (wspólnik spółki cywilnej) (REGON 36213361100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.