Zarząd firmy 1. FOTO-PSTRYK & UNIZAB PAWEŁ KOPEĆ 2. FAMILY GIFTS s.c. Paweł Kopeć - wspólnik spółki cywilnej - Paweł Kopeć, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Kopeć (CEIDG)
Paweł Kopeć prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. FOTO-PSTRYK & UNIZAB PAWEŁ KOPEĆ 2. FAMILY GIFTS S.C. PAWEŁ KOPEĆ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA CZARNIECKIEGO 16/18, PL-05-080, IZABELIN B. Główny zakres działalności Paweł Kopeć to Działalność fotograficzna (PKD główne: 74.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP 1. FOTO-PSTRYK & UNIZAB PAWEŁ KOPEĆ 2. FAMILY GIFTS S.C. PAWEŁ KOPEĆ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 1180128468. REGON 1. FOTO-PSTRYK & UNIZAB PAWEŁ KOPEĆ 2. FAMILY GIFTS S.C. PAWEŁ KOPEĆ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 010615656.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Kopeć
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje