Zarząd firmy 1.Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa PIEKARNIA WIEJSKA Bożena Rybka 2.Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EKO-PAK Bożena Rybka - Bożena Rybka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bożena Rybka (CEIDG)
Bożena Rybka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA PIEKARNIA WIEJSKA BOŻENA RYBKA 2.FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EKO-PAK BOŻENA RYBKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JESIONOWA 1, PL-88-180, ZŁOTNIKI KUJAWSKIE. Główny zakres działalności Bożena Rybka to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, produkcja surówki, żelazostopów, żeliwa i stali oraz wyrobów hutniczych i inne. NIP 1.FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA PIEKARNIA WIEJSKA BOŻENA RYBKA 2.FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EKO-PAK BOŻENA RYBKA: 5561100411. REGON 1.FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA PIEKARNIA WIEJSKA BOŻENA RYBKA 2.FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EKO-PAK BOŻENA RYBKA: 09154024000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bożena Rybka
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w