Zarząd firmy 1) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GRZEGORZ KOSMAN, - GRZEGORZ KOSMAN, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-03-01
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KOSMAN (CEIDG)
GRZEGORZ KOSMAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GRZEGORZ KOSMAN,, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem WOLNOŚCI 69, PL-34-220, MAKÓW PODHALAŃSKI. Główny zakres działalności GRZEGORZ KOSMAN to Sprzedaż hurtowa obrabiarek (PKD główne: 46.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń i inne. NIP 1) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GRZEGORZ KOSMAN,: 5521200129. REGON 1) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GRZEGORZ KOSMAN,: 492948829.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KOSMAN
Więcej informacji o 1) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GRZEGORZ KOSMAN,
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby