Zarząd firmy 1) Firma Handlowa Używka Plus Jacek Wajgielt 2) PPHU JAAR Jacek Wajgielt - Jacek Wajgielt, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jacek Wajgielt (CEIDG)
Jacek Wajgielt prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) FIRMA HANDLOWA UŻYWKA PLUS JACEK WAJGIELT 2) PPHU JAAR JACEK WAJGIELT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DŁUGA 57, PL-62-860, ZDUNY. Główny zakres działalności Jacek Wajgielt to Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.49.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. NIP 1) FIRMA HANDLOWA UŻYWKA PLUS JACEK WAJGIELT 2) PPHU JAAR JACEK WAJGIELT: 6181269601. REGON 1) FIRMA HANDLOWA UŻYWKA PLUS JACEK WAJGIELT 2) PPHU JAAR JACEK WAJGIELT: 250002347.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jacek Wajgielt
Więcej informacji o 1) FIRMA HANDLOWA UŻYWKA PLUS JACEK WAJGIELT 2) PPHU JAAR JACEK WAJGIELT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio