Firma 1. Firma Handlowa BEATKA Beata Surmacz, 2. VELSET Beata Surmacz
Adres | 46A, PL-59-323, PIESZKÓW | |
Województwo | dolnośląskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Numery rachunków bankowych |
PL72 1020 3017 0000 2202 0366 3358
|
Działalność PKD:
Firma 1. FIRMA HANDLOWA BEATKA BEATA SURMACZ, 2. VELSET BEATA SURMACZ została założona 2012-08-22 i obecnie mieści się przy 46A, PL-59-323, PIESZKÓW. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje pracy tymczasowej, obsługa systemów bezpieczeństwa, ochrona (bez systemów bezpieczeństwa), pozyskiwanie pracy i pracowników, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, udostępnianie pracowników, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Firma Handlowa BEATKA Beata Surmacz, 2. VELSET Beata Surmacz (REGON 39107086500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,