Zarząd firmy 1. FINANSE-KSIĘGOWOŚĆ-PODATKI LEX MARZENA CZWAŁGA - MARZENA CZWAŁGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA CZWAŁGA (CEIDG)
MARZENA CZWAŁGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. FINANSE-KSIĘGOWOŚĆ-PODATKI LEX MARZENA CZWAŁGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 1 MAJA 9B7, PL-66-100, SULECHÓW. Główny zakres działalności MARZENA CZWAŁGA to Działalność rachunkowo-księgowa (PKD główne: 69.20.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, doradztwo podatkowe i inne. NIP 1. FINANSE-KSIĘGOWOŚĆ-PODATKI LEX MARZENA CZWAŁGA: 9271015886. REGON 1. FINANSE-KSIĘGOWOŚĆ-PODATKI LEX MARZENA CZWAŁGA: 978027094.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA CZWAŁGA
Więcej informacji o 1. FINANSE-KSIĘGOWOŚĆ-PODATKI LEX MARZENA CZWAŁGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na