Zarząd firmy 1. FHU CAYA KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA 2. PARTY SERWIS KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA - KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA (CEIDG)
KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. FHU CAYA KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA 2. PARTY SERWIS KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BISKUPIA 53, PL-86-200, CHEŁMNO. Główny zakres działalności KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA to Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD główne: 38.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP 1. FHU CAYA KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA 2. PARTY SERWIS KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA: 8751007691. REGON 1. FHU CAYA KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA 2. PARTY SERWIS KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA: 871129558.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA KRASKA-FALKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.