Zarząd firmy 1. FENG-SHUI REMIGIUSZ SENSKA, 2. AURUM FUTURA REMIGIUSZ SENSKA, 3. HARMONY PROJECT REMIGIUSZ SENSKA - REMIGIUSZ SENSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza REMIGIUSZ SENSKA (CEIDG)
REMIGIUSZ SENSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. FENG-SHUI REMIGIUSZ SENSKA, 2. AURUM FUTURA REMIGIUSZ SENSKA, 3. HARMONY PROJECT REMIGIUSZ SENSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 95, PL-80-317, GDAŃSK. Główny zakres działalności REMIGIUSZ SENSKA to Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych (PKD główne: 72.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność organizatorów turystyki, działalność pośredników turystycznych i inne. NIP 1. FENG-SHUI REMIGIUSZ SENSKA, 2. AURUM FUTURA REMIGIUSZ SENSKA, 3. HARMONY PROJECT REMIGIUSZ SENSKA: 5841048255. REGON 1. FENG-SHUI REMIGIUSZ SENSKA, 2. AURUM FUTURA REMIGIUSZ SENSKA, 3. HARMONY PROJECT REMIGIUSZ SENSKA: 190387974.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się REMIGIUSZ SENSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio